از نمایشگاه کتاب مدرسه مون که به مناسبت هفته کتاب برگذار شده، کتاب جدیدی گرفتم
کتابی که علاوه بر محتوای خوب تصاویر دلچسبی داره

 روش تحلیل سیاسی: مجموعه بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) درباره ی مهارت ها و فنون تحلیل سیاسی
کتاب:
روش تحلیل سیاسی: مجموعه بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) درباره ی مهارت ها و فنون تحلیل سیاسی



گردآورنده کتاب : موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای
ناشر کتاب : انقلاب اسلامی
تعداد صفحات : 80

کتاب «روش تحلیل سیاسی» مجموعه بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره‌ی مهارت‌ها و فنون تحلیل سیاسی توسط موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی(دفتر حفظ و نشر آثار ایشان) منتشر شد.
این کتاب تلاشی است مبتنی بر منظومه‌ی فکری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با هدف ارائه‌ی روشی منسجم و منطقی برای تحلیل مسائل و پدیده‌ها در چهارچوب تحلیلی انقلاب اسلامی.
این مجموعه در قالب یک کتاب کار و در دو گفتار و دو ضمیمه تنظیم شده است.فصل نخست به مقدمات و پیش نیازهای ضروری جهت کسب آمادگی های لازم برای تحلیل سیاسی پرداخته است و فصل دوم در دو بخش ایجابی و سلبی، گام‌ها و بایسته های یک تحلیل سیاسی خوب و متقن را مشخص ساخته است.
همچنین در پایان کتاب دو نمونه از تحلیل‌های رهبر انقلاب اسلامی از دو موضوع «‌مذاکره با آمریکا» و «نگاه تحلیلی کلان به انقلاب اسلامی» به منظور تمرین خوانندگان و تطبیق نکات روشی مذکور در متن کتاب با تحلیل‌های صورت گرفته توسط رهبر انقلاب ارائه شده است.

 

1542185648image_2018_11_14-12_14_44_364_yex.jpg

پ ن: توی دنیای امروز تحلیل جایگاه ویژه ای داره و میتونه یه تحلیل اشتباه به جامعه آسیب بزنه و اینکه تحلیل درست چیه و چطور باید اتفاق بیفته در موردش بحث زیاده و کتاب های مختلفی در این زمینه نوشته شده و این کتاب در این زمینه یه کتاب خوبه (به نظر من)

موضوعات: دوس داشتنی, سبک زندگی, بیانات مقام معظم رهبری, کتاب, عکس, اهر, بیانات مقام معظم رهبری, معرفی کتاب, اجتماعی, علی بن موسی الرضاء علیه السلام, سیاسی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...